Eu sunt un pian

pianEu sunt un pian de modă mai veche
Cu clape de fildeş perechi cu-abanos
Şi o-ncuietoare făcută pereche
C-o singură cheie, lucrată frumos

În aur curat adus dinspre soare
Şi coarde puternic legate de vis…
Eu sunt un pian drăgostit de o floare
Şi azi, în sfârşit ţi se lasă deschis.

Eu sunt un pian făcut să suporte
Cu note de cer în acorduri de doi
Un cânt nuanţat cu piano şi forte
Cu zile-nsorite dar şi zile cu ploi.

Eu sunt un pian şi îmi pierd acordajul
Mă iartă, iubito! Aşa sunt făcut
Dar, fie şi-aşa, tu nu-ţi pierde curajul
Că iar îl găsesc cu un simplu sărut.

Eu sunt un pian ce te-aşteaptă de-o viaţă
Să-i cânţi partitura cu ritmul în doi;
Iubito-ndrăzneşte cu mine de-nvaţă
Şi lasă Pământul s-asculte la noi.

15 septembrie 2013, Mejorada del Campo.

Despre Poezie liberă şi nu numai

Sunt sigur ca ceva ne scapa...!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Eu sunt un pian

  1. flo-lu zice:

    enhora buena,maestro!!!

Lasă un răspuns

